23.02.2010. INVESTITORI

Atlantic Grupa povećala neto dobit za 24 posto, prihodi 2,2 mlrd


Atlantic Grupa je 2009. godinu zaključila s iznimnim poslovnim rezultatima, povećavši neto dobit u odnosu na prethodnu godinu za 24 posto na iznos od 97,3 milijuna kuna.

Kompanija je ostvarila ukupni prihod od 2,2 milijarde kuna, što je 10,1 posto više u odnosu na isti period prošle godine, dok je dobit iz poslovanja porasla 18,9 posto i iznosi 153,8 milijuna kuna. Kompanija je ostvarila rast svih ključnih pokazatelja profitabilnosti, a navedeni rezultati u potpunosti su u skladu s poslovnim planovima Uprave najavljenim početkom 2009. „Ponosni smo na činjenicu da je Atlantic Grupa uspjela ostvariti ovakav dvoznamenkast rast svih pokazatelja u situaciji realnog pada gospodarstva od skoro šest posto, smanjene osobne potrošnje od oko osam posto te smanjenog raspoloživog dohotka stanovništva uslijed povećanih fiskalnih nameta kao i  smanjene turističke potrošnje. Ovakav rast zahvaljujemo činjenici da smo u protekloj godini napravili niz proizvodnih iskoraka, prvenstveno s Cedevitom GO!, sklopili niz partnerstava od kojih se izdvajaju ona s Ferrerom, Karolinom  i ljekarnama Dvoržak, te širili kanale distribucije“ objasnio je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

 „Očekujemo da će makroekonomsko okruženje u 2010. godini biti još izazovnije za realni sektor, te će   razborito upravljanje rizicima uz daljnje poticanje inovativnosti biti imperativ u prevladavanju nepovoljne gospodarske situacije. Sa stajališta Atlantic Grupe i u tekućoj godini možemo očekivati dobre rezultate jer kao i do sada rast Atlantica ovisi prvenstveno o radu i trudu svih zaposlenika i održanju kvalitetne suradnje s partnerima“, komentirao je dodatno.
Protekla godina startala je uspješnim lansiranjem Cedevite GO! - inovativnim proizvodom koji je revolucionarizirao način korištenja popularnog pripravka i omogućio korištenje u pokretu (on-the-go),  time je značajno proširena baza korisnika na aktivnu i mlađu populaciju. Godinu 2009. u distribuciji je obilježila suradnja s Nestléom u HoReCa kanalu, preuzimanje distribucije poznatog hrvatskog proizvođača keksa i slanog snacka Karoline kao i početak distribucije Ferrerovog asortimana na području Slovenije. Atlanticov ljekarnički lanac Farmacia strateškim ugovorom s ljekarničkom ustanovom Dvoržak narastao je za 12 novih ljekarničkih jedinica čime je Farmacia potvrdila svoj status najvećeg privatnog ljekarničkog lanaca u zemlji. U diviziji Sportske i aktivne prehrane lansirana je nova „endurance“ linija namijenjena sportašima rekreativcima, a uspješnim širenjem u Švedskoj i Norveškoj Multipower je u segmentu sportske prehrane zauzeo sam vrh niše.

U ukupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje sa 60 posto, a međunarodna tržišta s 40 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 138 posto, ostvaren u Srbiji s 32 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala s 41 posto, Atlantic Farmacia s 10 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 6 posto prodaje.