27.10.2010. INVESTITORI

Devetomjesečni rezultati Atlantic Grupe


Rast prihoda i profitabilnosti uz fokus na finalizaciju najveće akvizicije u regiji 2010.

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2010. godine ostvarila ukupan prihod od prodaje u iznosu od 1,68 milijardi kuna, tri posto više u odnosu na isti period lani, te neto dobit od 106,6 milijuna kuna. Bez jednokratnih utjecaja, koji se u najvećem dijelu odnose na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve, neto dobit je povećana za 8,4 posto na  80,4 milijuna kuna. Rast prihoda Atlantic Grupe osigurale su divizija Sportska i aktivna prehrana, koja u prvih devet mjeseci bilježi najsnažniji rast prihoda od prodaje od 11,8 posto te divizija Pharma s rastom od 6,3 posto.  XXX

“Iznimno smo zadovoljni što je, unatoč dodatnom fokusu na finaliziranje preuzimanja Droge Kolinske, Atlantic Grupa uspješno nastavila s rastom prihoda od prodaje, poboljšanjem profitabilnosti i optimizacijom poslovnih procesa u 2010. godini. Primaran cilj u narednim mjesecima ostaju ispunjenje najavljenih očekivanja za poslovnu 2010. godinu te paralelna realizacija svih planiranih priprema za opsežnu integraciju Droge Kolinske u sustav Atlantic Grupe, kako bi se prema planu uspješno realizirale sinergije dviju kompanija. Unatoč teškoj gospodarskoj situaciji, očekujemo da ćemo do kraja godine nastaviti s rastom poslovanja“, komentirao je Mladen Veber, Stariji potpredsjednik Atlantic Grupe za Operativno poslovanje.

Tijekom trećeg kvartala Atlantic Grupa je značajnu pozornost posvetila finaliziranju akvizicije Droge Kolinske, s očekivanim rokom preuzimanja krajem studenog. U okviru tog procesa u srpnju je uspješno provedena dokapitalizacija Atlantic Grupe, kojom je kompanija dobila novog značajnog dioničara – EBRD, a novoizdane dionice su u listopadu uvrštene u Službeno tržište ZSE. Treći kvartal obilježila je također akvizicija tvrtke Kalničke vode Bio Natura, koju je Atlantic Grupa preuzela od kompanije Badel 1862 za ukupan iznos (uključujući i financijske obveze kompanije) od 82 milijuna kuna.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe tijekom prvih devet mjeseci 2010. godine hrvatsko tržište sudjeluje s 56 posto, a međunarodna tržišta s 44 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je gotovo udvostručilo prihode od prodaje, ostvaren u Italiji s 18 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 39 posto, Farmacia s 10 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 8 posto prodaje. 

Nakon završetka akvizicije Droge Kolinske, hrvatsko tržište će u ukupnim rezultatima Atlantic Grupe sudjelovati s oko 30 posto, a međunarodna tržišta s oko 70 posto, pri čemu će tržište Srbije biti drugo, a tržište Slovenije treće najvažnije tržište u konsolidiranim prihodima dviju kompanija. Nakon finalizacije preuzimanja Atlantic Grupa će biti jedna od vodećih kompanija regionalne prehrambene industrije, s ukupnim prihodom od oko 635 milijuna eura i 4500 zaposlenih.