21.07.2010. INVESTITORI

Stabilan rast prihoda i dobiti Atlantic Grupe


Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2010. godine ostvarila ukupan prihod od prodaje u iznosu od 1,073 milijardi kuna  i neto dobit od 77,8  milijuna kuna.

Navedeni prihod  je 1,4  posto viši u odnosu na isti period prošle godine. Bez jednokratnih utjecaja, neto dobit je povećana za 8,2% na  41,4 milijuna kuna,  dok je dobit iz poslovanja prije amortizacije 2,6 posto viša nego godinu ranije i iznosi 89,5 milijuna kuna.  Pozitivan utjecaj jednokratnih stavki najvećim se dijelom odnosi na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve.

Nastavak rasta profitabilnosti Atlantic Grupe osigurale su divizija Sportska i aktivna prehrana koja bilježi povećanje profitabilnosti ubirući plodove procesa restrukturiranja iz prijašnjih godina i rasta prihoda od prodaje s robnom markom Multipower te divizija Pharma koja je ostvarila najsnažniji rast operativne dobiti od čak 70,2 posto.

„S obzirom na nastavak izrazito nepovoljnih makroekonomskih kretanja u Hrvatskoj, kao našem najvećem tržištu , možemo biti zadovoljni ostvarenim rezultatima i rastom prihoda i profitabilnosti. Unatoč teškoj gospodarskoj situaciji, očekujemo da ćemo do kraja godine nastaviti s rastom poslovanja i time ostvariti poslovne rezultate najavljene početkom godine.  Dodatnu stabilnost poslovanja omogućit će i nedavno objavljena akvizicija Droge Kolinske, završetak koje  je predviđen za kraj godine, a gdje se otvara velik prostor za sinergije, uštede i racionalizacije u svim segmentima poslovanja. Atlantic Grupa ovom do sada najvećom akvizicijom postaje jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji s respektabilnim brojem vlastitih brandova, 4.300 zaposlenih i prihodima od četiri i pol milijarde kuna“ rekao je Zoran Stanković, potpredsjednik Uprave Atlantic Grupe za financije.

U ukupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje sa 55 posto, a međunarodna tržišta s 45 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 2,7 puta, ostvaren u Italiji s preko 20 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 38 posto, Atlantic Farmacia s 11 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 8 posto prodaje. 

Nakon završetka akvizicije, hrvatsko tržište u ukupnim rezultatima Atlantica sudjelovat će s oko 30 posto, a međunarodna tržišta sa oko 70 posto, pri čemu će tržište Srbije biti drugo, a tržište Slovenije treće najvažnije tržište u konsolidiranim prihodima dviju kompanija.