26.09.2013. KORPORATIVNE

Atlantic Grupa otvara tvornicu u Novoj Gradišci


Atlantic Grupa je potpisivanjem predugovora u Industrijskom parku Nova Gradiška započela ulaganje u novu tvornicu za proizvodnju energetskih pločica iz asortimana sportske i aktivne prehrane. Riječ je o projektu ukupne vrijednosti od 120 milijuna kuna koji će u prvoj godini proizvodnje otvoriti 50, a uz planirani rast poslovanja u konačnici 160 novih radnih mjesta. Nakon potrebnih priprema, početak gradnje tvornice planira se u travnju 2014. godine, a prvi proizvodi s novih linija na tržištu se očekuju u prvom kvartalu 2015.

 

Atlantic Grupa je potpisivanjem predugovora u Industrijskom parku Nova Gradiška započela ulaganje u novu tvornicu za proizvodnju energetskih pločica iz asortimana sportske i aktivne prehrane. Riječ je o projektu ukupne vrijednosti od 120 milijuna kuna koji će u prvoj godini proizvodnje otvoriti 50, a uz planirani rast poslovanja u konačnici 160 novih radnih mjesta. Nakon potrebnih priprema, početak gradnje tvornice planira se u travnju 2014. godine, a prvi proizvodi s novih linija na tržištu se očekuju u prvom kvartalu 2015.

Atlantic Grupa vodeći je europski proizvođač sportske i aktivne prehrane pod brendom Multipower, a najveći dio asortimana proizvodi u vlastitim pogonima u okolici Hamburga (praškasti proizvodi i komprimati) te u Rogaškoj Slatini (napitci), dok su se energetske pločice dosad proizvodile ugovorno kod treće strane. U skladu sa strateškim određenjem konsolidacije vlastite proizvodnje s ciljem maksimalnog korištenja unutarnjih sinergija sustava, energetske pločice će se po završetku investicije u novu tvornicu nadalje proizvoditi vlastitim kapacitetima.

RAZUMIJEVANJE LOKALNE ZAJEDNICE

“S velikim zadovoljstvom ulazimo u ovaj projekt, prije svega zbog toga što stvaramo novu vrijednost na najizravniji način – izgradnjom, proizvodnjom, zapošljavanjem, a u konačnici izvozom vlastitih proizvoda visoke kvalitete na svjetsko, primarno europsko tržište. Novi proizvodni pogoni projektirani su u skladu s najvišim standardima prehrambene proizvodnje i predstavljaju ulaganje u daljnji razvoj našeg segmenta sportske prehrane, ali i širi razvoj u srodnim područjima asortimana Atlantic Grupe u regiji JI Europe. U Novoj Gradišci naišli smo na iznimno razumijevanje i susretljivost predstavnika lokalne zajednice i veliko nam je zadovoljstvo što smo u prilici kroz razvoj vlastitog poslovanja pridonijeti razvoju ove poslovne zone.”, rekao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

“Izuzetno nam je zadovoljstvo da je Atlantic Grupa odabrala Industrijski park Nova Gradiška kao najkvalitetniju od 93 analizirane poslovne zone. To je potvrda atraktivnosti Industrijskog parka kao jedne od najkonkurentnijih ulagačkih destinacija u Hrvatskoj, kao i potvrda potpune opredijeljenosti Grada za stvaranje optimalnih uvjeta za privlačenje ulaganja i razvoj gospodarstva ovog kraja. U  Atlantic Grupi smo dobili vrhunskog i izuzetno korektnog partnera te ćemo učiniti sve,  kao i u dosadašnjem tijeku pregovora, da ovo ulaganje bude samo početak jedne dugoročne, uspješne suradnje. Atlantic kao investitor može računati na punu profesionalnu potporu Grada i Industrijskog parka u svim fazama realizacije projekta. Radujemo se ovoj suradnji.”, komentirao je Željko Bigović, gradonačelnik Grada Nove Gradiške.

Atlantic Multipower, kao pionir sportske prehrane u Europi, već je 28 godina aktivan u poslovanju s energetskim pločicama. Atlanticova kompanija sa sjedištem u Hamburgu vodeći je europski proizvođač proteinskog praška s visoko razvijenom tehnologijom i znanjem u području istraživanja i razvoja te marketinga i prodaje u ovoj kategoriji. Ukupno znanje i iskustvo iz tog područja, u suradnji sa prehrambenim stručnjacima iz cijele kompanije, stavit će se u funkciju osposobljavanja novog proizvodnog pogona. S gotovom tvornicom u punom kapacitetu te ambicioznim planovima razvoja poslovanja cilj je ostvariti poziciju vodećeg proizvođača funkcionalnih pločica u Europi.

Nova tvornica u portfelju Atlantic Grupe u Novoj Gradišci predstavlja dodanu vrijednost i u drugim segmentima poslovanja kompanije, kroz mogućnost razmjene znanja i širenja asortimana u suradnji s drugim poslovnim područjima koja nose prehrambeni predznak. Suvremeni trendovi prehrane proizvodnju hrane usmjeravaju sve više prema segmentu zdravih i funkcionalnih obroka, a kompetencije unutar sustava će uz nove kapacitete moći na najbolji način izaći u susret takvim potrebama i navikama prehrane u ubrzanom načinu života.