28.07.2011. KORPORATIVNE

Atlantic Grupa udvostručila prihode od prodaje


Atlantic Grupa udvostručila prihode od prodaje i normaliziranu operativnu dobit.

U prvom polugodištu 2011. godine Atlantic Grupa je ostvarila prihode od prodaje u visini od 2.197,1 milijun kuna što je 104,8 posto više u odnosu na isti period lani. Operativna dobit (EBIT) bez jednokratnih utjecaja dvostruko je veća u odnosu na isti period lani i iznosi 127,7 milijuna kuna. Dobit prije kamata, oporezivanja i amortizacije (EBITDA) bez jednokratnih utjecaja veća je  156,5 posto i iznosi 229,5 milijuna kuna, dok normalizirana neto dobit prije manjinskih interesa iznosi 14,5 milijuna kuna. Glavnina rasta prihoda od prodaje rezultat je konsolidacije Droga Kolinske u rezultate Atlantic Grupe, a dodatni doprinos ukupnom rastu prodaje dale su divizija Sportska i aktivna prehrana, koja bilježi najsnažniji organski rast prihoda od prodaje od 19,5 posto, te divizija Pharma s rastom od 12,5 posto.
U prvoj polovici godine uspješno je dovršena integracija Droge Kolinske u sustav Atlantic Grupe, uspostavljen je zajednički distribucijski nastup na svim regionalnim tržištima, objedinjeni su logistički procesi, uspostavljen je centralizirani sustav nabave kao i centralnog marketinga.

“Uspješnom provedbom ključnih integracijskih aktivnosti s posebnim fokusom na distribuciju i logistiku na regionalnim tržištima, u prvom polugodištu 2011. godine Atlantic Grupa je ostvarila dvostruko višu prodaju i normaliziranu operativnu dobit u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Rast  prodaje ostvaren je na gotovo svim važnijim tržištima pri čemu se posebno ističu Srbija, s organskim rastom od preko 9%, te Njemačka i Velika Britanija koje bilježe dvoznamenkaste stope rasta. U nastavku godine fokus se stavlja na poboljšanje i optimizaciju internih procesa, razvoj tehnika upravljanja operativnim i financijskim rizicima te aktivni brand menadžment s glavnim ciljem ostvarenja sinergijskih potencijala i ispunjavanja postojećih financijskih obveza“, izjavio je Zoran Stanković, potpredsjednik Atlantic Grupe za financije.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje s 28,6 posto, a slijede ga tržišta Srbije sa 24,9 posto, Slovenije sa 11,9%, te Zapadne Europe 9,0 posto. Vlastite robne marke nakon inkorporiranja brandova Droge Kolinske sudjeluju u prodaji sa 71,6 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 17, posto, Farmacia s 5,9 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 5,5 posto prodaje.