13.10.2011. PROIZVODI

Argeta, Cedevita i Cockta među top 10 FMCG brandova


Argeta, Cedevita i Cockta su među deset najjačih FMCG brandova na prostoru bivše Jugoslavije, tržišta koje obuhvaća 22 milijuna ljudi, pokazalo je istraživanje agencije Valicon koje je objavljeno u časopisu Ja trgovac.

Argeta je zauzela odlično treće mjesto, dok su Cedevita i Cokta zauzele šesto, odnosno sedmo mjesto. Ako se gleda po pojedinačnim zemljama, u svakoj je zemlji, osim u Srbiji, po jedan Atlanticov brand među top 5. U Hrvatskoj je to Cedevita, u Sloveniji Barcaffe, u BiH su to Argeta i Cedevita, u Makedoniji i Kosovu Argeta, a  u Crnoj Gori Smoki.

Snaga brandova izračunata je na osnovu prepoznatljivosti, iskustva i korištenja istih, a istraživanje je bilo provedeno u svibnju 2011. u svim zemljama, na veličini uzorka od 1000 do 1500 po zemlji. Riječ je o projektu PGM koji postoji već od 2003. godine u cijeloj regiji, a od 2009. godine po prvi put prisutan u baš svim zemljama bivše Jugoslavije.  

„Argeta je treća i najvjerojatnije jedna od boljih marketinških priča u posljednjih 10 godina. Stalno dodaje nove koncepte, okuse, i razvija nove segmente potrošača s brandom Argeta Junior. Od interesantnijih brandova koji su napredovali valja spomenuti Cedevitu koja praktički sama razvija kategoriju vitaminskih napitaka i širi ga u različitim smjerovima s obzirom na načine korištenja - on-the go sa brandom Cedevita Go!, odnosno „klasična“ Cedevita u „štapićima“ koja se nudi u kafićima. Širenje preko pozicijske inovacije očigledno ima smisla.
Cockta je u 2011. sa regionalnom kampanjom i pojačanom distribucijom pokazala da se može i »stare« brandove podići. Po snazi branda je Cockta, na primjer, dosta ispred globalnog branda Pepsi“, navode u časopisu Ja trgovac.