20.06.2014. PROIZVODI

Argeta i Donat Mg finalisti izbora Euro Effie 2014


Žiri prestižnog marketinškog izbora Euro Effie 2014 objavio je listu finalista ovogodišnjeg natjecanja na kojoj su se našle i dvije kampanje Atlantic Grupe.


U kategoriji „Consumer Goods" (roba široke potrošnje) u finale je prošla Argetina kampanja „Odobrile mame" (realizirana u suradnji s agencijom Publicis), a u kategoriji „Low Budget" (niskobudžetne kampanje) svoje mjesto među finalistima izborila je Donatova kampanja „Trudnice".


Iako tvorci obiju kampanja očekuju dobre rezultate i u drugom krugu ocjenjivanja, ulazak među finaliste sam po sebi predstavlja veliki uspjeh s obzirom na to da je Atlantic Grupa s Argetinom kampanjom stala uz bok kompanija kao što su Beiersdorf AG, P&G, GlaxoSmithKline, Barilla, Unilever i Coca-Cola dok se Donatova kampanja natječe s kompanijama Ford Europe, Volkswagen, Daimler AG te s Europskom komisijom.