08.09.2015. PROIZVODI

Atlantic Grupa preuzima distribuciju Philipsove Consumer Lifestyle divizije


Philips Hrvatska i Atlantic Grupa dogovorili su suradnju kojom od rujna Atlantic preuzima distribuciju proizvoda iz Philipsove Consumer Lifestyle divizije na hrvatskom tržištu.

 Ova divizija svjetski renomiranog proizvođača potrošačke tehnike obuhvaća grupe proizvoda namijenjenih za osobnu njegu te male kućanske aparate, gdje Philips ima vodeću poziciju u prodaji, kao i u inovacijama. Atlantic preuzima distribuciju u svim kanalima prodaje na hrvatskom tržištu (maloprodaja, elektro kanal, online prodaja, pharma kanal). Vrijednost ugovora za 2016. godinu iznosi 27 milijuna kuna, sa značajnim potencijalom rasta prometa.


Novo partnerstvo za Atlantic predstavlja priznanje izvrsnosti u distribuciji. Phillips je kompanija s preko 120 godina tradicije u kreiranju industrijskih trendova i zadovoljavanju potreba potrošača, pa svakako predstavlja zadovoljstvo da je jedan od vodećih  globalnih brendova upravo Atlantic prepoznao i odabrao kao distribucijsku podršku, s uhodanim timom koji odlično poznaje tržište i njeguje kvalitetne odnose s kupcima. Ovim se Atlantic još jednom afirmira kao regionalni distribucijski lider, koji svojim partnerima omogućuje kvalitativno i kvantitativno unapređenje distribucije te jačanje promocije branda.

Royal Philips jedna je od globalno vodećih tehnoloških tvrtki raznovrsnih poslovnih aktivnosti, primarno usmjerena na poboljšanje kvalitete života kroz inovacije u područjima zdravstvene njege, potrošačke tehnike i rasvjete. Osnovana je 1891. godine u Nizozemskoj i sjedište joj je u Amsterdamu. Kompanija posluje u više od 100 zemalja, a u 2014. godini zabilježila je ukupnu prodaju u vrijednosti od 21,4 milijarde eura.

Atlantic Grupa je vodeći distributer robe široke potrošnje u jugoistočnoj Europi, gdje posluje kroz 16 distributivnih centara, ima direktnu dostavu na preko 60 tisuća dostavnih mjesta u regiji, s više od tisuću dostavnih vozila te visoko razvijenom tehnologijom i znanjem u upravljanju ključnim kupcima, upravljanju kategorijama proizvoda, logistici i trade marketingu.