20.11.2015. PROIZVODI

Barcaffè treći puta u rukama vrhunskih kreativaca


Prizemlje trgovačkog centra Avenue Mall od 14. -28. studenog pretvorit će se u neobičnu ulicu "Kopčaj me selotejpom" koju će naseliti atraktivne haljine izrađene od ambalažnih materijala renomiranih brendova proizašlih iz umjetničkih vizija priznatih hrvatskih modnih dizajnera.

Barcaffé sudjeluje u edukacijskom projektu s haljinom pod nazivom „Dama u magenti“, koju je poznata hrvatska avangardna dizajnerica Adrijana Subotić Pjajčik kreirala od ambalaže Barcaffè kave prepoznatljive po svojoj sjajnoj magenta boji.

Izbor najljepše haljine

Svi posjetitelji Avenue Malla koji do 26. studenog, 2015. prošeću ulicom "Kopčaj me selotejpom" moći će glasati za njima najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe.

Izložba će završiti 28. studenog kada će se proglasiti najljepša haljina, nagraditi najsretniji glasač, vlasnik ambalažnog materijala i dizajner pobjedničke haljine te dodijeliti priznanja svima uključenima.

Projekt „Ambalaža“

Cilj edukacijskog projekta „Ambalaža-proizvod-potrošač-zaštita okoliša“ čiji je izložba središnji dio, jest kroz haljine izrađene od različitih vrsta ambalažnih materijala te prigodnim pratećim opisima informirati i educirati potrošače o proizvodu i njegovoj interakciji s ambalažom te ukazati na važnost pravilnog razvrstavanja otpadne ambalaže.

Projekt podupire i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Republike Hrvatske, prepoznavši edukacijsku ekološku poruku koju projekt šalje širokoj javnosti.