21.10.2013. PROIZVODI

Plidenta, Rosal LipBalm i Rosal Hand u Japanu


Sto dvadeset i sedam milijuna japanskih potrošača mogu od travnja ove godine isprobati vodeće Nevine brandove. Neva je je nakon nastupa na sajmu kozmetike Cosmoprof u Bologni započela prodaju Plidente, Rosal LipBalm-a i Rosal krema za ruke u Japanu preko tvrtke Fujiplan Co. Ltd. iz grada Kagawe.

Sto dvadeset i sedam milijuna japanskih potrošača mogu od travnja ove godine isprobati vodeće Nevine brandove. Neva je je nakon nastupa na sajmu kozmetike Cosmoprof u Bologni započela prodaju Plidente, Rosal LipBalm-a i Rosal krema za ruke u Japanu preko tvrtke Fujiplan Co. Ltd. iz grada Kagawe.

Nevini se proizvodi prodaju za sada putem on-line prodaje.  Prema istraživanjima Euromonitora Japan je drugo najveće svjetsko tržište kozmetičkih i higijenskih proizvoda, odmah iza SAD-a, a ispred Brazila. Tvrtka Fujiplan  distribuira i prodaje na japanskom tržištu više od 600 kozmetičkih proizvoda i ostvaruje godišnji promet od 20 miljardi jena (cca 167 milijuna EUR). Nekoliko opetovanih narudžbi Nevinih proizvoda dokazuju da su Plidenta i Rosal već pronašli put do zahtjevnih japanskih potrošača čemu je značajno pridonio i originalni način njihove promocije u Japanu