31.03.2015. PROIZVODI

Pobjede Atlantica i njegovih brandova na slovenskom tržištu


Atlantic Grupa pobjednik je izbora tradicionalne godišnje nagrade Oglašivač godine za 2014. na ovogodišnjem Slovenskom oglašivačkom festivalu (SOF).

Festival, kojeg organizira Slovenski oglašivački zbor, održao se 26. i 27. ožujka i okupio niz stručnjaka iz područja marketinga i oglašavanja, a okupio je skoro tisuću ljudi.

Stručnost, dugoročna odgovornost robnih marki i inovativnost u nastupu Atlanticovih robnih marki na ovom tržištu bili su glavni argumenti u izboru Atlantic Grupe kao najboljeg oglašivača na tržištu Slovenije. Unatoč nepovoljnim gospodarskim uvjetima, ističe se, u prošloj godini Atlantic Grupa je ostvarila izvrsne prodajne rezultate, rast količinskih i vrijednosnih tržišnih udjela i prepoznatljivost svojih robnih marki.

Effie za Donat Mg i Argetu

Brandovi Argeta, Cockta, Barcaffè i Donat Mg istaknuti su kao oni koji su, svaki u svojoj kategoriji, učvrstili svoj vodeći položaj te pritom osvajali nove ciljne skupine, uvodili nove okuse i podbrandove, našli nove komunikacijske pristupe i nadograđivali već uspješno postavljene komunikacijske platforme.

Na istom festivalu je tako Donat Mg osvojio zlatni Effie, a Argeta srebrni, dok je po Effie Efectivness Indexu Atlantic Grupa proglašena najefikasnijim oglašivačem. Prilikom preuzimanja nagrade za oglašivača godine, Enzo Smrekar, glavni direktor za SPP Delikatesni namazi, istaknuo je: »Usredotočili smo se na ključne robne marke, Argetu, Barcaffè, Cocktu i Donat Mg te u njih konstantno ulagali, ne samo predanim radom i znanjem, nego strašću, predanošću i hrabrošću. Veseli nas nagrada za oglašivača godine jer nam je ono priznanje za vrijedan i predan rad«.