16.08.2013. PROIZVODI

Regionalni kontakt centar Atlantic grupe


Novi Atlanticov regionalni kontaktni centar aktiviran od strane lokalnih marketing servisa startao je ovog ljeta i uključuje tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore, gdje radnim danom operateri na pojedinom tržištu zaprimaju pozive i mailove potrošača. 


Novi Atlanticov regionalni kontaktni centar aktiviran od strane lokalnih marketing servisa startao je ovog ljeta i uključuje tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore, gdje radnim danom operateri na pojedinom tržištu zaprimaju pozive i mailove potrošača.
Operateri kontakt centra prema bogato pripremljenoj bazi znanja za brandove na prvom stupnju komunikacije odgovaraju na upite, pritužbe i pohvale potrošača te zaprimaju reklamacije, zamolbe za donacije i sponzorstva ili prijedloge za poboljšanja.
Putem sharpoint aplikacije evidentiraju se i objedinjavaju podaci /obrađeni pozivi potrošača sa svih tržišta te jednom mjesečno proizlazi izvještaj za sve brandove po pojedinim tržištima.
Putem kontakt centra se odjelu marketinga pruža, među ostalim, i mogućnost lakšeg provođenja marketinških akcija –nagradnih igara, loyality programa, nagradnih natječaja, posebnih projekata te mogućnost provođenja anketa.
E-mail adrese i brojevi besplatne info telefona za pojedina tržišta su slijedeći:

HRVATSKA: kontaktcentarcro@atlanticgrupa.com , 0800 0009
SLOVENIJA; kontaktcentersi@atlanticgrupa.com , 080 11 31
SRBIJA; kontaktcentarsrb@atlanticgrupa.com , 0800 200 003
BOSNA I HERCEGOVINA; kontaktcentarbih@atlanticgrupa.com , 0800 200 003
MAKEDONIJA; kontaktcentarmak@atlanticgrupa.com , 0800 200 003
CRNA GORA; kontaktcentarmne@atlanticgrupa.com , 0800 200 003