21.03.2016. ZAJEDNICA

Cockta ponosno uz slovenske orlove


Prošlog vikenda Cockta je po 63. put zadovoljno gasila žeđ tisuća posjetitelja i ponosno krasila prsa slovenskih skijaških skakača na Planici.

Ovogodišnje izdanje svjetskog kupa u skijaškim skokovima tijekom četiri dana posjetilo je 110 000 ljudi, dok je čak 84% Slovenaca budno pratilo natjecanje putem svojih malih ekrana. Cockta je s pravom ponosna na izuzetne uspjehe Petera Prevca, Roberta Kranjeca i ostalih slovenskih skijaša jer njihov rad podržava ne smo tijekom skijaškog kupa na Planici, već sponzorira i poseban Cocktin pokal, cjelogodišnji natjecateljski sustav koji omogućava mladim skijašima da od 14. godine  skupljaju iskustvo i bruse svoju skijašku vještinu, jer se samo kroz dugi niz godina savjesnog i stručnog rada talentiranih skijaša stvaraju svjetski pobjednici.

Cockta u službi sporta

Sportski događaj u Planici na kojem je 1953. po prvi puta lansirana Cockta uz atraktivne oglašivačke billoboarde, hostese, promotivne kamione i audio poruke jedna je od prvih velikih integriranih marketinških kampanja ali i prvo takvo povezivanje gospodarstva sa sportom u Sloveniji. Usprkos činjenici da sportska industrija tog vremena nije bila toliko razvijena, Cocktina kampanja postaje školski primjer šire aktivacije sponzorstva u sportu kakav poznajemo danas. Tijekom 63 godine, izmijenili su se državni sustavi, vlasnici i sam imidž Cockte, no ona ostaje usko vezana u sport, Planicu i slovenske orlove, kao najraniji i najdugotrajniji oblik sportskog sponzorstva u Sloveniji.