25.04.2019. KORPORATIVNE

'Farmacia on the go' – prvi broj časopisa


Farmacia on the go novi je časopis koji svoje krajnje klijente educira i inspirira na zdrave životne odluke.

Časopis je nastao iz ideje da, pored vlastitih digitalnih aktivnosti te postojećih stručnih i lifestyle časopisa na tržištu, ponudi nešto drugačije, a sve kroz 'consumer friendly' koncept.
„Ovaj projekt je rezultat timskog rada i ekstenzija je višegodišnje inicijative da svojom dodatnom ponudom (online aktivnosti, projekti na otvorenom, specijalizirana savjetovališta i ekskluzivni asortiman) animiramo i brinemo o svojim klijentima u punom smislu riječi“, izjavila je Željka Suvajac, voditeljica marketinga Farmacije.
Dodatno, časopis je dijelom zamišljen i kao vodič kroz novitete i sezonske proizvode stoga čitateljima nudi i dodatne informacije o proizvodima i vezanim temama.
Časopis je tiskan u besplatnom, ali limitiranom izdanju stoga požurite u svoju omiljenu Farmaciju po vlastiti primjerak. Krajem travnja časopis će biti dostupan i u formatu e-booka pa iz Farmacije pozivaju da pratite Moja Farmacia Facebook stranicu i Instagram profil.