Loaded
Novosti

Cedevita ponosno predstavlja prvo Izvješće o održivosti za 2022. godinu

19.3.2024.

Cedevita, brand sa značajnim društvenim utjecajem u regiji nastoji sa svojim dionicima komunicirati transparentno, otvoreno i istinito o svojim aktivnostima i proizvodima.

Upravo zato, Cedevita ponosno predstavlja svoje prvo zasebno Izvješće o održivosti za 2022. godinu, koje je izrađeno u suradnji s vanjskom konzultantskom kompanijom. U Izvješću je predstavljeno upravljanje okolišem, odnosi s društvom i čimbenici korporativnog upravljanja (eng. ESG)

Izvješće, koje bi se najbolje moglo opisati riječju "uvjerenje", ističe vjeru u značajni utjecaj svake inicijative, težnju za postavljanjem primjera budućim generacijama i ustrajnost u odlukama i inovacijama kao temeljima za izgradnju održivog i odgovornog društva.

Cedevita, ime koje je sinonim za inovativnost, kvalitetu i tradiciju, već je više od pet desetljeća svjetionik hrvatskog ponosa. Kultni vitaminski napitak pronašao je put do hrvatskih kućanstava, ali i srca potrošača diljem regije. Ta se predanost proteže i na druge robne marke SPP Pića, koje se tijekom godina ne samo uspješno natječu s regionalnim liderima u kategoriji pića, već su i uspostavile trajne veze s potrošačima diljem regije, stvarajući pozitivno potrošačko iskustvo za generacije koje dolaze.

Cjelokupno izvješće o održivosti Cedevite možete pronaći na linku.